Tukikeskus

Täältä löydät nopeimmat tavat saada apua AvuLokin käyttöön sekä yhteystiedot, jos jokin jää mietityttämään.

support_agent

Yhteydenotto

  • Sähköposti: info@avuloki.fi
  • Kerääthän mukaan mahdollisen virheilmoituksen ja lyhyen kuvauksen tilanteesta.
  • Mainitse laite (iOS/Android) ja sovelluksen versio, jos kyse on mobiilisovelluksesta.
security

Tietosuoja ja tietoturva

Usein kysytyt

Miten aloitan AvuLokin käytön?add

Lataa sovellus, luo tili ja kutsu mukaan omaiset tai avustajat. Voit määrittää roolit heti aluksi.

Onko AvuLoki todella ilmainen?add

Kyllä, AvuLoki on aina ilmainen sovelluksen käyttäjille. Ei piilokuluja, ei tilausvelvoitteita.

Voinko kutsua uusia avustajia?add

Kyllä, voit kutsua avustajia ja omaisia sähköpostitse tai luoda heille käyttöoikeuden palveluun.

Miten tietoni suojataan?add

Sovellus käyttää salattua yhteyttä ja GDPR-ystävällisiä prosesseja. Katso lisää tietosuojaselosteesta.

En pääse kirjautumaan — mitä teen?add

Tarkista ensin verkkoyhteys. Varmista, että käytät oikeaa sähköpostia. Jos salasana on unohtunut, vaihda se kirjautumisnäkymän kautta. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä ja kerro mahdollinen virheilmoitus.

Miksi en näe kaikkia tapaamisia?add

Näkyvyys voi riippua roolista ja käyttöoikeuksista. Varmista, että sinut on liitetty oikeaan avustettavaan ja että olet kirjautunut oikealla tilillä.

Miten ilmoitan virheestä tai kehitysideasta?add

Lähetä viesti osoitteeseen info@avuloki.fi. Kerro mitä yritit tehdä, mitä tapahtui, sekä laitteen/selainympäristön tiedot.